0

Twój koszyk jest pusty.

Współpraca, która się opłaca 

Zostań dystrybutorem i sprzedawaj produkty Topserw, korzystając z atrakcyjnych rabatów i stałego wsparcia naszych specjalistów. Z nami podniesiesz swoje kwalifikacje, a Twój biznes zyska szansę na dynamiczny rozwój.  

Dlaczego warto zostać dystrybutorem Topserw

  1. Atrakcyjne warunki współpracy, gwarantujące zysk finansowy.
  2. Współpraca oparta na relacjach partnerskich - stawiamy na satysfakcję i rozwój biznesowy każdej ze stron.
  3. Rabaty na nasze produkty skalkulowane specjalnie dla dystrybutora Topserw.
  4. Dostęp do wygodnej platformy zakupowej – Pulpitu Kontrahenta, gdzie szybko sprawdzisz m.in. promocje i wyprzedaże.
  5. Stałe wsparcie techniczne i produktowe ze strony specjalistów Topserw.
  6. Cykliczne szkolenia na temat produktów znajdujących się w naszym asortymencie, dzięki czemu wiesz dokładnie, co możesz zaoferować swoim klientom.
  7. Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.

Współpracę z dystrybutorami opieramy na relacjach partnerskich. Jesteśmy firmą, dzięki której zwiększysz swoje zyski dostarczając swoim klientom wysokiej jakości produkty z zakresu bezpieczeństwa pracy i pracowników.

 

Współpraca oparta na nowoczesnych rozwiązaniach B2B

Pracownicy Topserw zawsze starają się szybko i profesjonalnie reagować na zapytania naszych partnerów biznesowych oraz realizować zamówienia. W rezultacie, współpraca pomiędzy Topserw, dystrybutorami oraz ich klientami przebiega sprawnie i jest satysfakcjonująca dla każdej ze stron.


Aby jeszcze bardziej usprawnić proces zakupowy oraz ułatwić pracę naszym dystrybutorom stworzyliśmy nowoczesną platformę zakupową B2B, zwaną Pulpitem Kontrahenta. Jest to wygodne i funkcjonalne narzędzie, dzięki któremu możesz:

  • kupować produkty z rabatami skalkulowanymi specjalnie dla ciebie,
  • sprawdzać na bieżąco ceny produktów, dzięki czemu wiesz o wszystkich promocjach i wyprzedażach,
  • kupować produkty 7 dni w tygodniu o dowolnej godzinie,
  • zapoznać się z danymi technicznymi naszego asortymentu, aby wybrać dokładnie to, czego potrzebujesz,
  • sprawdzić status obecnych zamówień oraz historię twoich zakupów,
  • sprawdzić aktualne stany magazynowe, dzięki czemu wiesz, czy produkt jest dostępny „od ręki”,
  • przeglądać dotychczasowe faktury i inne dokumenty sprzedażowe.

Pulpit Kontrahenta to prawdziwe „centrum dowodzenia” zamówieniami, które pozwala dystrybutorom Topserw dynamicznie reagować na potrzeby ich klientów.

Aby korzystać z Pulpitu, skontaktuj się z nami w celu otrzymania loginu oraz hasła do platformy. Następnie wejdź na www.topserw-b2b.pl i przekonaj się sam, jak proste mogą być zakupy z nami. Już dziś sprawdź, jak działa nasza Platforma B2B!

Zapraszam do kontaktu!