0

Twój koszyk jest pusty.

Warunki wysyłki

  1. Zamówiony Towar jest dostarczany do Klienta za pośrednictwem firmy spedycyjnej wybranej przez Sklep.
  2. Klient ma prawo wyboru firmy spedycyjnej, z którą Sklep nie ma zawartej umowy o świadczeniu usług spedycyjnych, o ile zobowiąże się pokryć koszty takiej usługi. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest osobiście zlecić takiej firmie spedycyjnej odbiór Towaru z Topserw po ustaleniu terminu odbioru. Niniejszy punkt nie dotyczy konsumentów, w tym również konsumentów w rozumieniu art. 385(5) kodeksu cywilnego.
  3. Towar dostarczany jest na adres Klienta, wskazany w zamówieniu.
  4. Dla zamówień na towary będące na stanie magazynowym, złożonych do godz. 13.00, których realizacja nie napotyka żadnych przeszkód:
    • w przypadku zadeklarowania płatności gotówką przy odbiorze Towaru, Towar zostanie wysłany tego samego dnia,
    • w przypadku przedpłaty, wysyłka Towaru nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na rachunku bankowym Topserw, nie później niż w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty.
  5. Zamówienia na Towary nie będące na stanie magazynowym Sklepu będą realizowane zgodnie z potwierdzeniem zamówienia, które Klient otrzyma od Działu Obsługi Klienta.
  6. Topserw dopuszcza możliwość realizacji zamówień składanych przez Klientów drogą telefoniczną w tym samym dniu, z zastrzeżeniem, że:
    • Towar zostanie odebrany przez Klienta osobiście na zasadach określonych w Regulaminie,
    • jedyną formą płatności za tak złożone zamówienie jest płatność gotówką dokonana przez Klienta przy odbiorze Towaru.
  7. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia Topserw nie ponosi odpowiedzialności za straty Klienta powstałe w wyniku realizacji zamówienia w terminie późniejszym niż następnego dnia roboczego. Niniejszy zapis nie dotyczy konsumentów, w tym również konsumentów w rozumieniu art. 385(5) kodeksu cywilnego.
  8. W sytuacji, gdy Klient nie może odebrać przesyłki w dowolnym terminie, powinien wskazać w zamówieniu dogodny dzień i godzinę odbioru Towaru.
  9. W przypadku niemożności dostarczenia Towaru w terminach wskazanych w niniejszym paragrafie, uzgadniany jest z Klientem indywidualny czas realizacji.
  10. Klient ma prawo odebrać zamówiony Towar osobiście. Odbiór Towaru przez Klienta z magazynu Topserw możliwy jest w dni robocze w godzinach od 08:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Topserw daty i godziny odbioru.

 

Warunki wysyłki promocji „Dostawa 24 H”

  1. Promocja dotyczy wyłącznie Towarów oznaczonych logo promocji tj. „Dostawa 24 H”.
  2. W przypadku zamówień złożonych w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 12:00, Towar zostanie wysłany do Klienta w dniu złożenia zamówienia. Wyjątkiem są Towary wielkogabarytowe.
  3. W przypadku zamówień na Towary wielkogabarytowe (szafy, duże wanny wychwytowe, regały magazynowe, niektóre urządzenia awaryjne) złożonych w dni robocze od poniedziałku do piątku do godz. 10:00, Towar zostanie wysłany do Klienta w dniu złożenia zamówienia.
  4. W przypadku płatności w drodze przedpłaty (przelew) za chwilę złożenia zamówienia przyjmuje się zaksięgowanie pełnej wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
  5. Zamówienia są wysyłane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w piątki po godz. 12:00, w soboty lub niedziele, z zadeklarowaną płatnością gotówką przy odbiorze, zostaną wysłane przez Sklep w poniedziałek, następujący po piątku, sobocie lub niedzieli, w którym złożono zamówienie, a jeśli poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, w najbliższym dniu roboczym.
  6. Zamówienia złożone w piątki po godz. 12:00, w soboty lub niedziele z zadeklarowaną płatnością przelewem (przedpłata) zostaną wysłane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pełnej wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, jednak nie wcześniej niż w poniedziałek, następujący po piątku, sobocie lub niedzieli, w którym złożono zamówienie, a jeśli poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy, w najbliższym dniu roboczym.
  7. Zamówienia złożone w dniu ustawowo wolnym od pracy, z zadeklarowaną płatnością gotówką przy odbiorze, zostaną wysłane w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
  8. Zamówienia złożone w dniu ustawowo wolnym od pracy z zadeklarowaną płatnością przelewem (przedpłata) zostaną wysłane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pełnej wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, jednak nie wcześniej niż w najbliższym dniu roboczym następującym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
  9. Klient powinien otrzymać zamówiony Towar w następnym dniu roboczym (oprócz soboty) po wysłaniu Zamówienia przez Sklep. Najpóźniej w ciągu 48 godz.
  10. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Do pobrania:
Warunki wysyłki

Data aktualizacji: 2023-01-05 15:05:00